Gelukkig zijn, - Reisverslag uit Vierset-Barse, België van Theo en Loes Hoenderdos - WaarBenJij.nu Gelukkig zijn, - Reisverslag uit Vierset-Barse, België van Theo en Loes Hoenderdos - WaarBenJij.nu

Gelukkig zijn,

Blijf op de hoogte en volg Theo en Loes

06 Juli 2017 | België, Vierset-Barse

Na het mooie reisverslag van de eerste dagen, ga ik nog even terug naar het begin.
Eindelijk was het dan zo ver waar wij al zo lang over hadden gedroomd.
Na zondag nog gezellig met de kinderen te hebben gegeten, namen we afscheid en dat was toch makkelijker gezegd dan gedaan.
Wat zijn wij een gelukkige mensen, dat wij dit nog samen en in een goede conditie kunnen doen. Na een paar dagen kom je al tot de ontdekking dat een mens niet veel nodig heeft om gelukkig te zijn.
Blij worden we van de vele onverwachte en leuke dingen. Van een paar herten die vlak voor ons oversteken, van een paar voorbijgangers die ons een bon camino wensen, van een schone toilet bij een benzinepomp en van een lekker waterijsje. En als ons water op is zijn we blij als wij een begraafplaats zien, welke open is en een kraantje heeft met koud stromend water.
Wij zien niet veel wandelaars onderweg en lopen vaak alleen, het voordeel hiervan is dat je gewoon een boertje of windje kunt laten zonder dat er iemand last van heeft. Mocht ik dat straks thuis nog doen, zeg er dan wat van.
Natuurlijk zijn er ook kleine teleurstellingen, je loopt bijvoorbeeld een stukje om voor een winkel en dan blijkt deze er niet meer te zijn. Of je slaapt in een prachtig kasteel, maar je kan er alleen niet eten en de volgende plek om te eten is drie kilometer lopen.
Maar ja daar leer je wel mee omgaan, zeker als je dan van de kasteelheer een flesje wijn krijgt, dat maakt weer veel goed.

Loes

• 06 Juli 2017 - 19:51

Hans & Anneke:

Loes,
    Jullie kunnen de cursus 'omgaan met teleurstellingen' wel overslaan!
    Theo ligt er weer vorstelijk bij!!
    Veel plezier.

• 06 Juli 2017 - 20:03

Stef En Joke:

Wat een leuk stukje weer! We lezen het plezier dat jullie samen hebben (en zien het natuurlijk op de foto!) We kijken uit naar jullie stukjes en genieten zo toch een beetje mee.
    Het is trouwens een zeer vorstelijk onderkomen, wat een rijkdom

• 06 Juli 2017 - 20:10

Jaap:

De koning waar zijn je slaven

• 06 Juli 2017 - 21:22

Maurice:

Ik ben helemaal voor ongeneerd winden mam! Geniet er van!

• 06 Juli 2017 - 21:52

Ivette :

Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn mam

• 06 Juli 2017 - 21:53

Ivette :

Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn mam

• 07 Juli 2017 - 12:02

Theo En Loes J.:

Heerlijk dat jullie het zo fijn hebben samen :-) . Genieten met de hoofdletter G.

• 09 Juli 2017 - 11:19

Yvon Hoenderdos:

Wat leuk om jullie zo te volgen, het is wel heel speciaal om dit zo samen te kunnen doen.